Gasolinas y diésel no reflejan la caída del 24 % del crudo por el coronavirus

Mientras el barril pierde diez dólares este mes, el carburante apenas baja 2 céntimos el litro

Presentación del Club Atletismo Brión, que ya cuenta con más de 50 socios entre adultos y niños Gasolinas y diésel no reflejan la caída del 24 % del crudo por el coronavirus

La sala de exposiciones de la Casa de la Cultura de Brión acogió la presentación del Club Atletismo Brión-Hyupersa Santiago.

 

El Atletismo Brión arranca con más de 40 deportistas

El Club Atletismo Brión se presentó en sociedad en la Casa da Cultura del municipio luego de varios meses compitiendo en pruebas populares. Lo integran más de cuarenta miembros y está presidido por José Antonio Vidal González, uno de sus fundadores.

 

O Club Atletismo Brión fai a súa presentación en sociedade con máis de 50 socios e media ducia de nenos e nenas

A sala de exposicións da Casa da Cultura de Brión quedou pequena para acoller na noite do venres a presentación oficial do Club Atletismo Brión – Hyupersa Santiago. Un acto que estivo presidido pola concelleira de Deportes de Brión, Sandy Cebral, e o presidente do club, José Antonio Vidal González, quen estiveron acompañados por Xabier Rico, asesor da Secretaría Xeral para o Deporte; e Iván Sanmartín, delegado da Federación Galega de Atletismo. Un acto ao que tamén asistiron o alcalde de Brión, José Luís García, e gran parte da corporación municipal, ata sumar preto dun cento de persoas.